יש לכם שאלה? יש לנו את התשובה!  

 

איפה אתם נמצאים? האם אתם חנות שאפשר לבוא אליה פיזית ולרכוש בה או שההזמנה מתבצעת רק באתר?

פלאנט איקס הינה חנות אינטרנטית בלבד בשלב זה, אך אנו מאפשרים איסוף עצמי מכתובת משרדי החברה בכתובת השלהבת 35 אור יהודה לאחר הזמנה באתר ותיאום מראש בכדי לחסוך עלויות משלוח וזמני המתנה.

אם אני מזמין מכם מוצרים מתי אוכל לקבל אותם?

זמני האספקה למשלוחים באתר פלאנט איקס הינם עד 7 ימי עסקים למשלוחים לנקודות איסוף או למשלוחים עד בית הלקוח (לרוב המשלוחים מסופקים תוך 2-3 ימי עסקים תלוי באיזור) ניתן כמובן להגיע לאיסוף עצמי ולחסוך את זמני ההמתנה.

איך אני יכול לעקוב אחר המשלוח?

המשלוחים באתר שלנו מסופקים על ידי חברת HFD שליחויות.
ניתן לעקוב כאן אחר המשלוח על ידי הזנת מספר המעקב אותו קיבלתם במייל.
לאחר איסוף החבילה וקליטתה במחסן חברת המשלוחים תקבלו הודעת אס אם אס לנייד עם מידע מלא ושלבי האספקה עד שהחבילה תימסר אליכם.

האם אתם מבצעים משלוח אקספרס מהיום להיום?

לצערנו לא נוכל להתחייב למשלוח מהיום להיום כיוון שהוא תלוי בהמון גורמים (בינהם שעת ההזמנה, יעד החלוקה וכו') ולא נרצה לאכזב חלילה במידה ומשלוח כזה לא יגיע ליעדו בזמן.
עם זאת, ניתן לתאם מולנו איסוף בתיאום מראש על ידי כל שליח אחר שתרצו לשלוח אלינו לביצוע משלוח מסוג זה. כלומר, אם תרצו לשלוח אלינו שליח של גט שיאסוף מאתנו את החבילה שלכם הדבר אפשרי בהחלט :)

ביצעתי הזמנה, רציתי לדעת מתי ניתן להגיע לאסוף?

איזה כיף! אנו משתדלים להכין את ההזמנות לאיסוף כבר בשלב קבלתם במערכת.
ברגע שההזמנה מוכנה אנו יוצרים קשר טלפוני עם הלקוח לתיאום שעה לאיסוף.
לרוב ההזמנה מוכנה לאיסוף תוך כמה שעות ולכל המאוחר תוך יום עסקים, ניתן כמובן ליצור עמנו קשר לתיאום מהיר יותר אם הנושא דחוף :)

ראיתי מוצר שאני רוצה לקנות באתר, איך אני יודע אם יש לכם אותו במלאי?

אנו בפלאנט איקס מתגאים בניהול מלאי מלא ובזמן אמת. מה זה אומר? אז ככה, מכיוון שאין לנו עדיין חנות פיזית אנו ואתם נהנים מסנכרון מלאי המוצרים באופן מלא ולפי כמויות מדויקות עד לרמת הפריט.
מוצר שמופיע כזמין לרכישה וניתן להוסיף אותו לעגלה אכן זמין לרכישה ונמצא במלאי ומוצר שמופיע כ"אזל במלאי" אכן לא זמין לרכישה בשלב זה.

אני מחפש מוצר ורואה שהוא אזל במלאי, האם הוא יחזור למלאי בקרוב?

המלאים שלנו מתעדכנים תמיד באופן מלא וע"פ הפריטים שאנו מקבלים מהיבואנים והספקים, לכן לא נוכל לדעת בוודאות צפי חזרה למלאי של מוצר במיוחד אם מוצר זה ישן או בגדר אספנות.
אז מה ניתן לעשות? ניתן להשאיר לנו הודעה בדף המוצר על ידי לחיצה על כפתור "עדכנו אותי כשמוצר חוזר למלאי" ואנו נשמח לעדכן אתכם כשהמוצר חוזר למלאי.

האם המשלוח הוא רק עד הבית או שיש גם משלוח לנקודות איסוף?

ניתן לבצע משלוח עם שליח עד בית הלקוח, או לבחור באפשרות שילוח לנקודת איסוף במידה וגודל המוצר ומשקלו מאפשרים משלוח לנקודות איסוף.
משלוחים המסופקים לנקודות איסוף מוגבלים בגודל חבילה של 30X30X30 ס"מ ומוגבלים למשקל של עד 3 ק"ג.
במידה ולא מופיעה אפשרות לבחירת משלוח לנקודת איסוף אז המוצר או סל המוצרים ככל הנראה חורג ממידות ומשקל אלו ויחייב בבחירת משלוח עד הבית או אפשרות לביצוע איסוף עצמי.

ביצעתי הזמנה באתר ובחרתי במשלוח לנקודת איסוף, איך אני יודע לאן המשלוח שלי אמור להגיע?

המשלוח מסופק לנקודת איסוף הנבחרת באופן ממוחשב על פי קירבה לכתובת שסופקה לנו בעת ביצוע ההזמנה.
מיד לאחר הטיפול בהזמנה אנו נשלח לכם את פרטי המשלוח והנקודה שסופקה לכם במייל, במידה ותרצו להחליף את נקודת האיסוף ניתן לבצע זאת על ידי הקישור שיישלח אליכם לנייד בהודעת אס אמ אס לאחר שהחבילה תיקלט במחסן חברת השליחויות של HFD.
נקודות החלוקה של אי פוסט זמינות ומתעדכנות כאן.

רציתי לבדוק אם הלגו שקיים במלאי אכן זמין או שצריכים להמתין שהוא יגיע מחו"ל?

כל המוצרים המופיעים באתר פלאנט איקס נארזים ומסופקים על ידינו ומהארץ בלבד וכוללים מדבקות יבואן ותווי תקן ממיטב הספקים והיבואנים מישראל.
איננו עוסקים בשום צורה, דרך ואופן בשילוח מוצרים על ידי גורמים נלווים או ספקים חיצוניים כדוגמת דרופ שיפינג, פיצול משלוחים ו\או זמני המתנה שונים למוצרים שונים בכדי לשמור על חווית השירות והקנייה ברמה המקסימלית המגיעה לכם.

אפשר לשמור לי מוצר ואבוא לשלם עליו במזומן היום או מחר?

שמירת מוצרים מתבצעת לאחר התשלום באתר באופן אוטומטי או על ידי תשלום בביט בתיאום מראש, לא נוכל לשמור מוצר בצורה אחרת לצערנו, שכן על כל העסקאות לעבור דרך מסוף הסליקה, הפקת חשבונית מס דיגיטלית ועדכון מול מערכת סנכרון המלאי באתר.