פאנקו פופ: השגעון שסוחף את האספנים

פאנקו פופ! הוא ליין של דמויות ויניל לאספנות שכבשו את העולם בסערה. הדמויות המקסימות הללו, הכוללות מגוון רחב של זיכיונות פופולריים, הפכו לפריטי חובה עבור מעריצים ואספנים כאחד.

המותג הוצג לראשונה בשנת 1998 על ידי מייק בקר, אך רק בשנת 2010 החל פאנקו לייצר את קו דמויות הויניל הנקראות פופ.
הגל הראשון של הדמויות הציג דמויות מעולם תרבות הפופ, בינהם, סרטים, תוכניות טלוויזיה ומשחקי וידאו. מאז, הקו התרחב וכלל דמויות מקומיקס, מוזיקה ואפילו ספורט.

אחד הדברים ההופכים את פאנקו פופ לכל כך מיוחדים הוא המגוון הרחב של הדמויות. הליין המצליח כולל דמויות קלאסיות החל מדארת' ויידר ובאטמן, ועד לדמויות עדכניות יותר כמו בייבי יודה ות'אנוס.
המותג גם משחרר לעתים קרובות דמויות במהדורה מוגבלת ומהדורות מיוחדות, כמו בובות פופ זוהרות בחושך ובובות פופ מכנסי קומיקס שונים.

עוד היבט נהדר של פאנקו פופ הוא רמת הפירוט והדיוק בכל דמות. כל דמות נועדה להידמות מאוד לדמות שהיא מייצגת, בין אם מדובר בבובת פופ קלאסית או בבובת פופ בעלת נושא או לבוש מוכר ומסוים, עד לפרטים הקטנים ביותר כגון פוזיציות, שימוש באביזרים נלווים ומהדורות סרטים. רמה זו של דיוק ותשומת הלב לפרטים היא מה שהופך את דמויות הפאנקו פופ! לכל כך מושכות ומבוקשות בקרב מעריצים ואספנים הדואגים להקפיד לאסוף, להציג ולשמור סדרות שלמות של הדמויות האהובות עליהן.

בובות הפאנקו פופ! מגיעות במגוון רחב של גדלים, מהדמות הסטנדרטית בגודל 3.75 אינץ', בובות פופ בגודל בינוני של 6 אינץ' ועד לדמויות הגדולות יותר בגודל 10 אינץ'! כמו גם גרסאות מחזיקי המפתחות הקטנות יותר, המאפשרות לקחת את הגיבורים והדמויות האהובות עליכם לכל מקום.

פאנקו מציעה גם שימוש באפליקציה חינמית לנייד המאפשרת לעקוב אחר האוסף שלכם, לקבל התראות וחדשות על יציאה של ליינים ודמויות חדשות וכמו כן לבדוק את שווי האוסף שלכם.